søndag 31. oktober 2010

Mio LaMonde

Tenkte jeg skulle legge ut bilder av Mio fra liten til nå. Han er jo snart 1 år gammel! 20. november skal vi feire 1 årsdagen hans med bursdagshatt og kake :-) He he.

Dagen vi hentet Mio i Trondheim. Etter en lang dag sovnet vi på sofaen sammen, fremdeles i Trondheim :)
 (For de som har sett bildene fra da jeg hentet Domino, ser man at det er samme genser. Litt morsomt.)










Liten hund og mye snø :)





















Avslutter som jeg begynte med et sovebilde. Første bildet ble tatt første dagen sammen, siste bildet ble tatt i går kveld :)
Så her har dere Mio fra liten til stor :) I morgen fortsetter jeg med en slik bildeserie av meg ;) haha..

6 kommentarer:

  1. Dere er bare gode!
    Elsker dere begge to! <3
    Han er super herlig, gleder meg til å følge dere (og hjelpe dere, om jeg får lovt?)
    Håper jeg får være der på 1 års dagen til gutten min! :D <3

    Mange klemmer tante Maia

    SvarSlett
  2. Kjempefin blogg lene :) gleder meg til å høre og se mer fra dere :) hilsen Andre

    SvarSlett
  3. Kjempe kjekke bilder Lene! Gratulerer igjen med bloggen :)

    SvarSlett
  4. For en herlig sjarmør du har! Gleder meg til å følge bloggen!

    SvarSlett
  5. Så gøy :D :D
    Utrolig mangen fine bilder..
    ser ut som om dere er ett godt par ;)

    Gratulerer så masse på forhånd ;)

    SvarSlett
  6. Maia; Selvfølgelig får du hjelpe oss! Gleder meg masse!! :))

    Tusen takk for koselige kommentarer alle sammen :) Så kjekt at dere vil følge med på oss og vår rare hverdag :))

    SvarSlett