tirsdag 2. november 2010

Travle dager

I det siste har jeg hatt problemer med hodepine. Den har vart i nærmere 3 uker, og ingen smertestillende demper det. Det som hjelper er søvn og frisk og kald luft. I går fikk jeg studietid fra skolen pga hodepinen, og dro hjem og på tur med Mio. Dro med meg kameraet og tok et par bilder også :-)




Mio løp rundt og prøvde å ta med seg de største pinnene han fant. Typisk Mio :)

En morsom vri. Et øre opp og et øre bak.. ha ha ;)


I dag var jeg ferdig tidlig på skolen og måtte legge meg ned og sove en liten time for å slippe hodepinen litt før fotografering. Som alltid når jeg legger meg for å sove, kom Mio og la seg ned med meg i sengen. Jeg måtte knipse et bilde. he he. 


Ble ferdig med alle 30 bildene etter fotograferingen. Deilig å bli fort ferdig! Sparer til hundebur til nye bilen.. he he. Siden det har blitt lite tid til Mio i dag, fant jeg ut at jeg skulle ta han med opp i ballbingen, noe han ble veldig glad for. 

Vi har en ballbinge oppe på feltet. På de to langsidene er det to åpninger på en halv meter. Det er der vi går over for å komme inn og ut av banen. Dette er jo "perfekt" hinderhøyde for oss. Når vi er der, pleier jeg å kaste ball til hunden. Vi begynner inne i bingen, og kaster ballen på utsiden av bingen. Da må Mio over gjerdet for å komme ut. Det morsomme er at Domino pleide å ta seg flere runder (inn ene siden og ut andre siden) før jeg kastet ballen. Dvs han fikk løpt og hoppet dobbelt så mye. Det samme har Mio lært seg! Under har jeg laget en tegning for å demonstrere:


Inne i banen ser du meg og Mio (legg merke til et opp og et ned-øre. Ha ha). Den røde linjen er hvor Mio løper. Når han passerer det lilla punktet kaster jeg ballen. Når han henter ballen løper han enten inn åpningen i ene målet (den blå streken), eller tilbake og over åpningen igjen. ha ha! Kjempe "tur" når vi ikke har så god tid. Nå sover han søtt. he he. 

Det var vel egentlig det jeg hadde for nå. Avslutter med et fint bilde av Dominogutten i ballbingen da han var liten :-)



5 kommentarer:

  1. Kjempe flotte høstbilder frøken! Og kjempeflott tegning :P
    Men du, hodepine i tre uker er ikke noe særlig. Kan du se å komme deg til legen? Hvis du i tillegg har tatt smertestillende hele tiden kan det være at det er disse nå som faktisk gir deg hodepinen (den berømmelige "sirkelen" :))- eller, kanskje du trenger nye briller ;)
    Ha en strålende vakker dag - og hils Mio gutten!

    SvarSlett
  2. Takk snupp :) Vært hos legen 2 ganger, i dag tok vi blodprøver og styr. I morgen begynner jeg på muskelavslappende. Ha ha! Nei har tatt utrolig lite smertestillende. Når de ikke funker har det ikke vært vits i å fortsette. Vi får se hvordan tabelettene funker :) Takk, det samme til deg! :-)
    Haha, rå tegning. Jeg er flink.

    SvarSlett
  3. Dagene våre er alltid travle, desverre litt vel for travle.... Menmen sånn e det no, me får jo sett hverandre en gang i uken no :D <3!
    Det er bra at du bare kommer deg litt ut selv om du egentlig ikke har tid, eller krefter! Flotte tegninger... Mange nydelige bilder <3!
    Super glad i deg snuppo! <3
    Gleder meg til å se deg litt oftere! <3

    SvarSlett
  4. Hihi. Hjerter til dere begge to :) <3

    SvarSlett