mandag 17. januar 2011

Hoppsideisi

Hei!

Nå var det på tide å blogge litt igjen :-)

Siden sist har det vært nyttårsaften, som forsåvidt gikk veldig fint for Mio. Nå er det tre dager til den 20. Januar, og da er det et år siden Mio kom til oss. Tiden flyr!!



















Ha ha! ;)




Flotte gutten min :-) 

Har vært et utrolig lærerikt år! Det er så utrolig mange forskjeller mellom han her og Domino, og jeg har bare lært av det. Lett for å bli så glad i det der dyret :-)

I tillegg vant vi fotokonkurransen som Hapoo.no hadde på facebook! Vant et gavekort på 500 kr, og alt skal gå til Mio. Gleder meg til å bruke det! 
Vi vant med dette bildet, og vil takke alle som har stemt på oss! 


Stikk en tur innom www.hapoo.no og se om du finner noe fint :-)

Til neste gang skal vi se om vi får tatt noen agilitybilder. Gleder meg sånn til snøen og isen forsvinner så vi kan trene mer. Venter på våren! 
Håper dere har hatt en flott begynnelse på 2011, det har i alle fall vi! :-)


2 kommentarer:

  1. så fine bilder :) Mio er helskjønn <3 Satser på at dere får et nytt og bedre år med MASSE flotte minner:D klem Lene og Roxy :)

    SvarSlett
  2. Takk, det håper jeg også på! :D

    SvarSlett