onsdag 17. november 2010

Kjekt med innetrening!

Den  der hunden min blir bare flinkere og flinkere :)
Vi er enda ikke kommet så langt at han ikke klikker gal når han ser andre gå agility, men det er en svær forandring fra før. Nå kan vi trene mens andre trener, så lenge jeg har ballen. To ganger løp han bort og ødelagte for de andre i går, men han var aldri helt borte med hunden. Han stoppet et par meter i fra og kom tilbake igjen. Major improvement!

Marita og Alecia var med i går også, håper de fortsetter å stå på! De kommer til å bli flink :-)

Endelig fikk vi tatt noen bilder i agilityen. Første agilitybildene vi har av meg og Mio. Digg, minner meg veldig om da jeg trente inne med Domino før :)


Meg og Domino for 2 år siden :-) Savn <3



Marita og Alecia i full rulle. 

Simon som hjelper oss :-) Uhm.. He he






Hi hi. 

Her kommer da enda en av mine flotte tegninger. Denne viser hvordan vi trente i går. 
Først begynte vi med et enkelt hinder og igjennom tunnel. Deretter trente vi "frem", som gikk veldig fort. Etterhvert tok jeg i mot han etter 3. hinder og ledet han inn i motsatt tunnelinngang. Han klarte det på første forsøk. Amazing! 



Da han kom ut av tunnelen tok han de 3 hinderne tilbake. Mio Elsker å hoppe! 

På lørdag har Mio bursdag! Jeg planlegger hundekake og trening eller tur. Noe kjekt :-) Noen ideer?
Avslutter med et bilde av Domino på hans 1 års dag :)

Ha ha. Fine gutten. 

5 kommentarer:

  1. Tror det høres ut som en god ide med hundekake og tur jeg Lene :)

    Matmora til ene valpen av Bella laget en slik kake til valpens bursdag:

    http://3.bp.blogspot.com/_rdzeP11cwBA/SY9mlUwoj5I/AAAAAAAAAIQ/RVgn5KdGpGM/s1600-h/100_3064.JPG

    Å du som maser om bloggen din, min da? ;P

    SvarSlett
  2. Så flinke dere der!!! Jeg har sinket litt ut for holder på med aerobiceksamen av alle ting... Men henger meg snart på dere :-)

    SvarSlett
  3. Jeg kommenterer hver eneste gang jeg er på bloggen din Isabelle! Er ikke min feil at du er en råner til å blogge! He he.

    Takk Trine! Høres bra ut ;)

    SvarSlett
  4. Kjempe flott at Mio var flink på fredagen! :D Virkelig flott! Gleder meg til se han i action i morgen vennen! Skal bli kjempe kos!

    Jeg håper meg og Alecia blir bedre! Og det SKAL vi bli ^^

    Gleder meg masse til trene massemassetusenmillionermasse med deg fremover<3

    SvarSlett