lørdag 13. november 2010

Mulig løsning på vippen

Såå happy. Var på vinterens første innetrening i går, var ikke så veldig mange der, var litt herlig.
Hadde med meg Marita som endelig skal begynne med agility, var på tide! Kan bli spennende å se hvordan det går :-)

Marita og Alecia på besøk i fotostudioet :)

Fant ut jeg skulle spørre Tine om hjelp med vippen, siden Fant kan minne om Mio som ikke vil ha godbiter. Tine holdt ballen opp ved enden av vippen, noe som gjorde at Mio ikke hoppet/datt til høyre. Plutselig fikk han balansen igjen, eller? Ha ha. Siden Tine satt vinger på hver sin side av vippen, ble han stående beint på feltet. Når han hadde stått fint på feltet i 2-3 sekunder slapp Tine ballen og Mio fikk belønningen sin. Det var helt supert, funket som faen! :) Heelt genialt! Takk for hjelpen til Tine :)

I dag har nesten hele dagen gått til fotografering. Fikk dårlig samvittighet når jeg kjørte fra Mio og skulle på senteret, så jeg kjøpe med 1 stk ball med tau, godbiter og en hundeseng! Haha.. Aner ikke om han kommer til å bruke den, men jeg synes den såg så god ut... 


Ballen med tauet var iallfall veldig gøy!


Flotte hundesengen! Helt tom..

Hinn dagen kjøpte jeg også refleksvest :) Synes han var flott med den jeg altså :-) ha ha, stakkars hund. 

Det skal iallfall ikke bli vanskelig å se han i mørket. 

Og så har jeg endelig fått meg hundebur i bilen. SÅ DEILIG. Nå kan jeg ha han i bilen mens andre trener, uten at han ødelegger halve bilen og alt som er inni. Kanskje ikke det mest moderne buret, men det funker kanon og Mio la seg fint ned i det :-) 


Det var gladmeldingen fra meg for nå. Tehe. Håper dere får en flott helg :-)




5 kommentarer:

  1. SÅNN! Da fikk jeg lest igjennom ;)
    Supert hvis vippen får løsnet litt nå da!
    *løpe tilbake til middag*

    SvarSlett
  2. Hehehe. Takk Lenee :) Få i deg noe mat, Vala. Jeg er snopesyk. Mio la seg selv i hundesengen i sted, btw!! Måtte få det med :)

    SvarSlett
  3. Var kjempe kjekt på treningen, og gleder meg masse til i morgen. Det skal bli skikkelig gøy ! Og Mio fikk jo til vippen til slutt, kjempe flink! :)
    Stå på snuppa !

    SvarSlett